fredag 23 mars 2012

Tävling!

I samarbete med Arla har jag fått den stora äran att tävla ut 5 stycken godisfyllda påskägg!


För att vara med och tävla; kopiera koden i rutan här ovanför och klistra in den som HTML-kod i ett eget inlägg där du även lägger till texten: "Jag tävlar hos Äppelblomman om godisfyllda påskägg från Arla"
Berätta också till vem du skulle vilja ge ett påskägg och varför. (Japp så du måste alltså ha en egen blogg för att vara med och tävla;-))


Kom ihåg att kommentera om du medverkar!
Lycka till!!
Tävlingen avslutas söndagen den 8/4 och vinnarna presenteras dagen efter!

11 kommentarer:

  1. Åh, en PERFEKT tävling för en godisråtta som mig - fast nu är det ju iofs min blivande man ( hihi... det känns pirrigt att skriva man )Christoffer som skulle få ägget om jag vann.

    Han är det bästa som hänt mig, och nu när jag bara har en timanställnings så är det han som får ta det största lasset här hemma på alla plan !
    Jag är ganska dålig på att visa uppskattning i vardagen, men ett ägg fullt med godis är ju i alla fall en bra början så jag hoppas på lite tur !

    http://frokenmela.blogg.se/tavlingssida/2012/march/vinn-ett-paskagg-hos-appelblomman.html

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh Jag vill vinna ett påskägg och har gjort ett inlägg i min blogg!!!Min Älskade sambo skulle få detta påskägg!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill vinna! :)
    http://tigrinnan.blogspot.se/2012/03/tavlar.html

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med och tävla! :)
    Jag har länkat och gjort ett inlägg i min blogg! :)

    Om jag vinner så ska min godisgris till man få det!

    Vi har ju en lite tävling om vem som ska bli mest i trim innan sommaren och han ligger så långt före mig... så ett godisägg kanske gör att jag kommer ikapp...lite... ;)

    http://missikka.blogspot.se/2012/03/jag-ar-med.html

    SvaraRadera
  5. Klart att jag vill vara med och vinna :) Har gjort ett blogginlägg! Mina föräldrar är klart värda ett påskägg inför höstens kommanande bravader.

    SvaraRadera
  6. Jag vill absolut vinna ett påskägg!
    Så jag har något att trösta mig med när jag sitter ensam på påskafton, eftesom jag jobbar både längfredagen och påskdagen.... Jag VET! Det är hemskt synd om mig! *blink blink*

    Kram!
    M

    SvaraRadera
  7. Inlägget trillar in på min blogg under eftermiddagen, givetvis tävlas & länkas det.

    SvaraRadera
  8. Kanske skulle ha lagt med en länk till inlägget föresten:
    http://mittispenaten.blogspot.se/2012/03/langre-ner-i-godistrasket.html

    SvaraRadera
  9. buhu jag vill vara med men får inte till den där arla grejen i ett inlägg. Vad gör jag för fel? Behöver man bara kopiera in koden i ett inlägg eller?

    SvaraRadera
  10. Nu så!! Fick lite hjälp så nu är jag med och tävlar!

    http://vattenbubblan.blogspot.se/2012/03/dags-att-tavla-lite.html

    SvaraRadera
  11. Åh jag vill gärna vara med och tävla. Skulle ge ägget till min farmor som alltid ställer upp för oss och som är en klar favorit hos sina barnbarnsbarn =)
    http://hellestittin.blogspot.se/2012/04/tavling.html

    Tack för en rolig blogg!
    /Helena S

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!