måndag 11 juni 2012

Tävling!!

I samarbete med Plain Vanilla har jag fått den STORA äran att lotta ut denna sagolika tunikan imaginary!                           (värde 1495 kr)


Allt ni behöver göra för att delta är att:
1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg, ange din e-postadress och hur många lotter du deltar med.
2. För ytterliggare lott: Gå in på Plain Vanillas facebooksida och gilla den!
3. För ytterligare en lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig.
4. För ytterliggaren ännu en lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.

LYCKA TILL!!

Tävlingen avslutas den 25 juni och den lycklige vinnaren presenterar jag dagen efter!


Blogger verkar lite strulig för tillfället.... Så funkar det inte att kommentera, så försök göra det igen. Annars skickar ni ett mail med ert namn och hur många lotter ni deltar med till karolinjohansson85@hotmail.com!

70 kommentarer:

  1. Hoppas på vinst!
    2 lotter

    lena.j.andersson@edu.varnamo.se

    SvaraRadera
  2. Hej. Vill gärna vara med i denna fina tävling.
    Kommenterat, gillar redan och delar på Fb.
    Kram mia jerkstrand
    miaka2@spray.se

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Denna tunika skulle passa bra i sommar:)
    Jag tävlar med 3 lotter.

    Med vänlig hälsning,
    Emma

    SvaraRadera
  4. Hej!!!

    Vilken vacker Tunika och denna på mig skulle göra mig ännu Vackrare!

    jag tävlar med 3 lotter!!!

    Kram
    Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  5. Glömde min e-post: anncharlotte_76@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Kommenterar, gillar redan och delar... tre lotter!
    Vad fiiin den var!

    mharelene@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Tävlar med två lotter!

    Gillar dom på facebook (Ida Banck)

    Hoppppppas!

    MVH
    Ida B
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  8. Åhh jaaa vill vinna!!!
    3 lotter
    Kram
    Victoria Ahlgren
    victoriawiss@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Vill åxå vinna denna fining!! 3 lotter blir det då jag inte har någon blogg för allmänheten :-)
    jica6@spray.se

    /Angelica O

    SvaraRadera
  10. Jag vill vinna denna rosa läckerbit! En lott deltar jag med.

    heiver@glocalnet.net

    M.v.h. A-K Heiver.

    SvaraRadera
  11. Jag vill gärna vinna!
    Har länkat från bloggen http://enpopprinsessasbekannelser.blogspot.se/2012/06/tavlar-lite_11.html och gillar redan Plain Vanilla på FB :-) Så 3 lotter borde det väl bli!
    Nu håller jag tummarna,
    kram!

    SvaraRadera
  12. Jag vill inte vinna ;) Men ha en underbar kväll =) kram

    SvaraRadera
  13. jag vill vinna
    med en lott
    orkan_asa@hotmail.com
    Åsa

    SvaraRadera
  14. Den är så himla fin och den skulle passa på mej.
    3 lotter, malm.hadinge@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. wow va fiiiin! 1 lott :)

    carolapettersson79@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Åhhh vad glad jag skulle bli om jag blev ägare till denna fina tunika. 2 lotter
    Maria
    maria.vaggeryd@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Älskar plain vanillas kläder men de finns tyvärr inte i min stad så därför vill jag gärna ha en lott för att få chansen att vinna. / hälsningar skånekullan

    SvaraRadera
  18. Åh tunikan är jättefin skulle bli superglad om jag vann! Deltar med 2 lotter:)

    annica_wahlberg@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  19. Här vill jag vara med o tävla!! :)
    saramodig@hotmail.com
    Gillat, delat o kommenterat. Tre lotter alltså!

    Kram
    Sara

    SvaraRadera
  20. Vill såklart vinna å kniper 3 lotter...syns jag nu Karro? Kram ( wcollection@hotmail.com)

    SvaraRadera
  21. Åh, det är klart man vill vara med. Två lotter har jag. Kram!

    SvaraRadera
  22. Jag tar tre lotter. :D
    Har länkat på bloggen å fb-gillat! :)

    SvaraRadera
  23. Vill så klart vara med och tävla!
    2 lotter vill jag ha!
    Håller tummar och tår :)

    Kram
    Michelle
    Micholina(@)live.se

    SvaraRadera
  24. Vem vill inte vinna kläder från underbara Plain Vanilla...?!! :-)
    Tre lotter för mig

    Kram Linda Aldelius

    SvaraRadera
  25. Två lotter! Får se om jag har "tur i spel" som Lotta Enberg skulle ha sagt (för jag har haft tur i kärlek :-)) Hälsningar Lina pippilin@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Säkert nån Lotta Enberg som sagt det också... Men syftade på Engberg.... ;-)

    SvaraRadera
  27. 3 lotter för denna. ÄLSKAR Plain Vanilla!!!
    maria.haveland@spray.se

    KRAM Maria Haveland

    SvaraRadera
  28. Underbar tunika, skulle bli jätteglad om jag vann...?!!!!
    Två lotter!
    annfra@spray.se


    Kram Anne

    SvaraRadera
  29. Så fin :-) Deltar med två lotter!

    ikisen@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Gudars! Vilken drömvinst - jag passar såklart att ta så många lotter jag bara kan! (Alltså 4 stycken)

    Jag gillar dem på FB sedan lääänge (Carolina Åhsberg)

    Har länkat i bloggen: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

    Har delat inlägget på min FB (Carolina Åhsberg) och på Twitter (Carolinas1979)

    carolina.ahsberg@telia.com

    SvaraRadera
  31. Jag vill vara med och tävla! 3 lotter tack! Har delat, gillat och kommenterat. johannaholm@hotmail.com
    Kram kram

    SvaraRadera
  32. Det blir tre lotter för mig och nu skaaa jag vinna! ;) Har kommenterat, gillat och delat på bloggen.
    /Tessa

    SvaraRadera
  33. 3 lotter tack!
    Håller tummarna! :)

    SvaraRadera
  34. Glömde e-posten! chanette.sirenius@partilebo.se

    SvaraRadera
  35. Tävlar med 3 lotter.
    lenajohansson56@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Kommenterar, gillar redan, lägger på min blogg (som dock är låst för allmänheten) och delar. Så 3,5 lott kanske...=)

    leenaochmatias@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Jag vill, nästan behöver, vinna!!! Är med och tävlar med 3 lotter, gillar på fb och så har jag lagt upp en länk på bloggen med,
    kram j.

    SvaraRadera
  38. Jag vill gärna vinna!!! :) linnfridlund@yahoo.se
    2 lotter!

    SvaraRadera
  39. 3 stycken lotter till mej!!!
    // Jouline Bratt

    SvaraRadera
  40. så snygg,man måste vara med annars vinner man aldrig!!!!
    Jag har 3 lotter !!!
    691martinsson@tela.com

    Eleonor Bäcksröm

    SvaraRadera
  41. 2 stycken lotter till mig,nu håller jag tummarna!//
    pernilla.oberg@orebro.se

    SvaraRadera
  42. Jag drar till med 4 lotter & håller nu tummarna HÅRT! :)

    kaisaalmaker@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag tar en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Oooo så SNYGG! Tävlar med 3 lotter; Kommenterat, Gillar och delat :-D Håller tummarna!!!! Kram

    SvaraRadera
  45. Åhhh I love Plain Vanilla!!
    Klart jag vill vara med och tävla :)
    Slår till på 4 lotter! (Mitt blogginlägg hittar du här: http://busungarna.wordpress.com/2012/06/17/tavling-hos-appelblomman/ )

    Slänger in din blogg i Bloglovin samtidigt också, när jag ändå håller på ;)

    Ha en härlig söndag!

    SvaraRadera
  46. Jag vill självklart vara med och tävla med 4 lotter
    http://frum.se/2012/06/17/plain-vanilla-2/
    mejl@frum.se

    SvaraRadera
  47. Hej Jag vill gärna vara med i tävlingen. Har ingen f b så det blir 1 lott.
    anki.k-mara@telia.com

    SvaraRadera
  48. Jag vill gärna vara med
    beatrice.ak@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag vill självklart vara med och tävla :) Deltar med 4a lotter
    kram Jennie

    SvaraRadera
  50. Vill självklart vara med och tävla :) Deltar med 4a lotter!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  51. Jag är med, tre lotter. Inlägg, blogg och FB! Håller tummarna hårt!
    Kram kram

    SvaraRadera
  52. Har ikväll sett dessa underbara kläder hemma hos Johanna i Skillingaryd på öppet hus, jättetrevligt. Vill ha ännu en chans att få vinna en underbar tunika från Plain Vanilla. Min adress mln.claesson@telia.com Deltar med 1 lott.

    SvaraRadera
  53. Bor granne med Ingela och har precis köpt mina första plagg. Vill bara ha FLER! Såååå fina! Gillar, delar, kommenterar!

    SvaraRadera
  54. Kul!
    Jag kör på fyra lotter - hoppas jag gjort allt rätt nu bara...;)

    Kramis :)

    innapingpong@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. 3 lotter - kommenterat, gillar redan och delat på fb :)

    Hoppas på vinst! :)
    Kram Elin.T
    elinsson@telia.com

    SvaraRadera
  56. Frågan är om den verkligen skulle vara lika fin på mej som på dej... Men visst skulle jag bli överlycklig om jag fick gå omkring i denna vackra outfit här i lilla Skillingaryd! Stolt som självaste tuppen;-) nu håller jag tummarna hårt... Tur det var pekfingret jag klämde tidigare idag:-) sköt om dej! En lott... /Jonna Storck jonnastorck@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Mycket fina kläder "Plain Vanilla" vore kul att vinna.Jag deltar med två lotter. ulrica.svanstrom@edu.vaggeryd.se

    SvaraRadera
  58. Jag är med och tävlar med 4 lotter och hoppas på att få klä mig i denna snygga när magen snart är borta:)
    kram

    SvaraRadera
  59. jossantossan48@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Vilken fin tunika! Jag gillar Plain Vanillas face book och är följare nr 67 på din blogloving. Jag har delat tävlingen offentligt till min face book, namn anette meg carlsson.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  61. Hej!

    Underbar tunika, från underbara Plain Vanilla, ett märke som jag verkligen gillar.
    Men ännu inte har haft möjlighet att prova. Så nu är det dags!
    3 lotter tack, gillar redan på fb (Marie L-m) och har delat.
    Så nu återstår bara att hålla tummarna.
    ha det så fint önskar Marie L-M

    SvaraRadera
  62. Såå ljuvlig..2 chanser kram Sanna ( mamsanna@live.se)

    SvaraRadera
  63. Så fin! Jag deltar med tre lotter:)
    emelieclaesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. 2 lotter kör jag på!
    innebandy-3-@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. 1. Jag är gärna med och tävlar med 3 lotter

    2. Gillar pá FB med namn Sofie Lindholm

    3. Delar pá min FB-logg
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/400291793350329

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  66. Underbar. Deltar med en lott. larshans78@passagen.se

    SvaraRadera
  67. jag deltar med tre lotter :)
    victoriaclaesson9@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag vill gärna vara med och tävla med en lott! E_eriksson86@hotmail.com! Mvh Emma!

    SvaraRadera
  69. Hej!!

    Vill oxå vara med och tävla, brukar inte vinna. Men som du sa tävlar man inte så vinner man inte ,-)!

    Jag har 2 lotter. Min e-mail. ann-marie.claesson@telia.com

    Kram Ammi

    SvaraRadera
  70. Jag vill med vinna! Deltar med en lott och hoppas på turen!
    098178@gmail.com

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!