söndag 1 juli 2012

Normal?

Nej och det har jag nog aldrig påstått heller;)
Klockan närmar sig midnatt och jag har tassat in i tvättstugan ( vägg i vägg med sovrummet *mohaha*) Kan inte sova... Och istället för att ligga där och snurra i sängkläderna så ställer jag mej vid mangeln och manglar dom istället!;)
Normalt att göra sånt en söndags natt? Nej kanske inte...;)
Har nog sovit för bra i helgen med tanke på att herr Blund känns spm om han är flera tusen mil härifrån...
Men det blir gött att vakna imorgon bitti och detta är gjort och jag kan då påbörja några andra att göra grejer grejer och bocka av från min lista!;)
Och ja jag försöker vara lite rolig på bilden, liksom att min hand dras med in i mangeln;) * he*he* Mmm jag vet, kanske ett tråkigt skämt så här på söndagsnatten;) *fniss*

1 kommentar:

  1. Haha, va stygg du är men söt!
    Jag heter johannafridholm på Instagram, glömde
    Skriva det i inlägget :-) visst är det bästa appen! Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!