tisdag 9 juli 2013

Så mitt i prick! (Möhippan del 2)

Mina kära älskade vänner som var med på min möhippa i lördags känner mej utan och innantill! De vet att jag älskar att synas och att höras *host* och *harkel* De fångade hela dagen så mitt i prick!
De körde på "kändistema" till en början! När fotograferingen var slut var det dags för nya galna "uppdrag" Som den sanna tävlingsmänniska jag är och alltid tävlar mot tiden, mej själv och runkeeper, fick jag springa från affär till affär i byn. Där skulle jag fråga efter saker och där uppmärksammades jag som att vara en "kändis" Alla ville ha min atograf och jag fick glänsa i skenet! Mina älskade vänner hade lagt ut lappar om min blogg överallt. Till och med i blommorna på blomsteräffären!
   
Sedan fick jag hämta upp en massa godibags på affärerna och sist men inte minst, gå in på vår lokala second handaffär och köpa en outfit för kvällen för 50 kr!
Sedan tog dom mej igen, med förbunda ögon och så satte vi oss på bussen igen! Vår buss som var utsmyckad med denna skylten! *fniss* Så mitt i prick!
Nästa destination var Hooks herrgård! Där jag fick kliva över stock och sten och ner i en båt och så färdades vi över till en Ö där vi körde massor av galet roliga aktiviteter! Allt från klättring, pilblåsning till att svinga sig 10 meter högt upp i luften och fånga en gunga! Såååå galet roligt och så mitt i prick, precis vad jag älskar att göra. Utmaningar!
Lunchen intogs där mitt på ön tillsammans med mina fantatsika vänner och massor av gott bubbel, vin, sång, skratt och kärlek!!
Sedan åkte vi tillbaka till Hooks herrgård där dom slängde i mej i poolen! Dom tyckte det var dags för mej att kyla ner mej! Klädsim, skratt och miss wet t-shirt. Jag säger inget mer... *host*
Mina älskade flickor hade fixat det så galet bra! Bubbel i ett stort kar, vin och snittar! Där satt vi länge och pratade, skrattade och pratade!
Sedan blev det en gnutta dimmigt där för ett tag! Men med lite vatten innanför västen och med en kall dusch var jag åter på banan igen...;-)
Fortsättning följer....;-)

5 kommentarer:

  1. Men guuuuud vilka påhittiga vänner du har!!! Vilken grej!

    SvaraRadera
  2. Haha! Jösses vad roligt!! :-D
    Kram M

    SvaraRadera
  3. Åh såå kul! Det var du banne mig värd. Så mycket roligt de hittat på åt dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Helt jäkla UNDERBART !! :)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!