tisdag 7 oktober 2014

Ni klämmer väl på brösten?

För 4:e året i rad kör jag en insamling till bröstcancerfonden!

Oktober månad är ju som alla vet, den rosa månaden! Månaden då bröstcancer uppmärksammas lite extra mycket!
Att klämma och känna på sina bröst kan rädda liv! För ja ni klämmer väl? Jag försöker känna igenom mina bröst varje kväll när jag går och lägger mej. När jag frigör mina bröst från den stadiga hårda BH:n som gör att brösten sitter där de ska och inte hänger och slänger långt ner på magen! En verklig frihet att släng ut dem och låta dem hänga fritt i armhålorna under täcket! Och JA(!!!) jag har en bröstfixerad make som mer än gärna klämmer och känner på mina i tid och otid!;-)
Klämmer och känner ni? Om inte? Ja men låt då mannen, pojkvännen, gubben, (kompisen;-)), tjejen, frun, flickvännen eller vad det nu må vara för något? Låt dem klämma och känna!
Den här månaden och det här året blev det lite mera avklätt än dom andra åren! Ja det blev visst bara så å andra sidan har ni ju sett mej halvnaken förr här på bloggen! Jag älskar mina håll-in-trosor! Men snygga är dom inte, men ROSA!!! Jag bjuder helt enkelt på den här bilden och mej själv, allt för bröstcancern!!
FUCK CANCER, denna vidriga äckliga sjukdom som skrämmer livet ur mej...

Som de andra åren fiskar jag efter kommentarer. Kommentarer som ger pengar! För varje kommentar som ni skriver under det här inlägget, skänker jag en krona! Alltså en kommentar=en krona!
Många bäckar små, alla kan hjälpa på något sätt och skänker alla några kronor, så blir det till en hel drös med pengar som kan göra att forskarna kan forska vidare och hjälpa att utrota denna vidriga äckelsjukdom!

Häng på min utmaning! Klä dej i rosa, skänk en slant, blogga om det, instagramma, facebooka eller lägg upp det i andra sociala medier! Kom igen, nu köööör vi!!!

Så sätt igång och kommentera nu! Varje krona rädda liv!

80 kommentarer:

  1. Heja heja! Du är bäst!

    SvaraRadera
  2. Riktigt bra insamling och inställning! Tänk om denna vidriga sjukdom kunde utrotas, vad skönt det skulle vara. Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Heja dig! Här klär vi oss alltid i mycket rosa men ännu mer denna månaden :)

    SvaraRadera
  4. Tjohoooooo vilken härlig bild!!

    SvaraRadera
  5. Heja heja! Såklart vill jag bidra med en krona:-)

    SvaraRadera
  6. Verkligen bra intiativ! 💕

    SvaraRadera
  7. Du är bäst!! FUCK CANCER!!!!!

    SvaraRadera
  8. Pink is the grej!!! /Victoria

    SvaraRadera
  9. Ja fuck den jävla cancern!

    SvaraRadera
  10. Självklart vill jag vara med & bidra.
    Jag känner två som har vunnit över sin kamp mot Bröstcancer. Tänker på de & jag tänker på de som förlorade sin kamp.
    Mitt ena kusinbarn vann sin kamp mot cancern. En annan kusinbarn förlorade sin kamp. Jag har köpt Rosa bandet, men jag är gärna med & bidra med mer pengar.
    Bra initiativ av dig! <3
    Kram

    SvaraRadera
  11. Ja, usch ja! Alldeles för många som fått lämna oss alldeles för tidigt!
    Fuck cancer!!!!

    SvaraRadera
  12. Du är för härlig! Heja rosa! Fuck Cancer!

    SvaraRadera
  13. Heja Karro! Fuck Cancer!
    Kram Elin.T

    SvaraRadera
  14. Härlig bild! Keep on bloggning!!

    SvaraRadera
  15. Fuck cancer! Du är så härlig ;) Kram

    SvaraRadera
  16. Mycket viktigt året om...o en tanke till de som drabbats :( <3 / Birthe

    SvaraRadera
  17. Är det nån gång man måste kommentera så är det väl nu. Bra jobbat Karro!!!

    SvaraRadera
  18. Bra där, den gillar vi!!!
    Ett stort Fuck cancer och när vi ändå håller på så kör vi ett lika stort för nättrollen....
    Puss <3

    SvaraRadera
  19. Självklart får du en kommentar, sötnos!
    Vems make/pojkvän är inte bröstfixerad ;-) Kram på dig

    SvaraRadera
  20. Bra initiativ! Fuck cancer!!!

    SvaraRadera
  21. Du är ju fantastisk som bjuder så på både dig själv och dessa kronor!

    SvaraRadera
  22. du är ju underbar!!!!!!Se nu till att chipset klämmer ordentligt,ha ha.puss

    SvaraRadera
  23. Hej du härliga kvinna, du får absolut inte sluta blogga. Kram från Birgitta

    SvaraRadera
  24. Jag är så glad att du inte lägger ner din underbara blogg.

    SvaraRadera
  25. Hej hopp! Klart man vill kommentera för den goda sakens skull.
    Tack för en toppenblogg Kram!

    SvaraRadera
  26. Finaste dottern, klart vi klämmer och känner, Puss<3/mamsen

    SvaraRadera
  27. Du e ju helt underbar! Läser ofta, men kommenterar dåligt! Håller koll på boobsen här också! Kram, Tina i Värnamo

    SvaraRadera
  28. Här kommer en till. Sådär baraföratt ;) kram på dig!

    SvaraRadera
  29. Kör hårt för varje människas rätt att överleva cancer! 👊

    SvaraRadera
  30. Grymt initiativ! Du äger!!

    SvaraRadera
  31. HEJA HEJA! Jag tycker det är häftigt att bjuda på sig själv som du gör och i rosa stass kan man ju inte bli annat äm vacker!!

    SvaraRadera
  32. Du är fantastisk! Älskar att läsa din blogg. Heja dig!!❤

    SvaraRadera
  33. Mkt bra initiativ!! Gillar din blogg skarpt :)

    SvaraRadera
  34. Mycket bra initiativ! Tipp topp!

    SvaraRadera
  35. Heja heja! Härligt hur du bjuder på dig själv!
    Frida

    SvaraRadera
  36. Såklart får du en kommentar ifrån mig också!!!

    SvaraRadera
  37. Äsch, du får en till!!!! Baraföratt!!!!!

    SvaraRadera
  38. Klart du får en kommentar. Snygg brutta för en bra sak.
    ( jag vet inte hur resten av den kvinnliga befolkningen gör när de duschar.. men för mig är det ganska omöjligt att inte klämma/känna på bröna då jag tvålar in mig och sen duschad , torkad och klar smörjer in mig med hudsalva.. ypperligt tillfälle att gnida/klämma och känna och visst absolut håller me dig vid kvällsläppet av "flickorna" <-- hahah hatar den benämnigen på lökarna men iaf. )
    Nu ska jag läsa vidare här inne hos dig.

    SvaraRadera
  39. Bra jobbat, heja heja!!

    SvaraRadera
  40. Egentligen hade jag tänkt kommentera på inlägget om Douglas och den fege kraken som lämnade en anonym otäck kommentar... sista idioten är ju inte född än!! Vet ju hur D ser ut och han är precis lika fin som båda de andra pojkarna och är övertygad om att ni är fantastiska föräldrar som ser till barnens bästa.
    O ang det här inlägget så kan jag bara säga att du är lika snygg som vanligt!
    kram j.

    SvaraRadera
  41. Älskar din blogg, du är grym!!!

    SvaraRadera
  42. Du gör en bra grej av detta!

    SvaraRadera
  43. Mer pengar till forskning...

    SvaraRadera
  44. Här kommer en krona till

    SvaraRadera
  45. Klart jag kommenterar! Bra initiativ!

    SvaraRadera
  46. Hoppas verkligen fler kommenterar!!!! Bra initiativ :D

    SvaraRadera
  47. Heja, heja här kommer en kommentar till!

    SvaraRadera
  48. Dina inlägg är underbara. Fuck cancer.

    SvaraRadera
  49. Heja heja! Alltid härligt att du bjuder på dig själv o detta för en mycket bra grej :)

    SvaraRadera
  50. Heja Dig! Fuck cancer!

    SvaraRadera
  51. Kram på dig bästa Karro /Katarina

    SvaraRadera
  52. Klart jag måste kommentera! Puss o kram :)

    SvaraRadera
  53. Fuck cancer, det är alldeles för många som drabbas av den där skiten!
    /Åsa

    SvaraRadera
  54. Underbar bild och härligt initiativ!! You go girl!

    SvaraRadera
  55. Super! Heja heja :-)

    SvaraRadera
  56. Vilket sjukt bra intiativ !!!! go girl /mikael

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!